Glume… ”sexy”


Şi cum vă descurcaţi pe calculator?, întreabă şeful secretara blondă.

– Nu ştiu. Pe calculator n-am încercat încă…

***

O doamnă distinsă intră într-un butic elegant de pălării.

– Cu ce vă putem servi?
– Mi-aş dori o pălărie mare, cu ceva romantic, poate cu o tentă bleu sau verde, poate cu flori, sau cu fructe stilizate…
– Concret, la ce vă gândiţi?
– Concret, la o partidă de sex. Dar ar fi bună şi o pălărie frumoasă…

***

Care este asemănarea între Trabant şi un bordel?
În amândouă îţi e ruşine să intri, din amândouă îţi e ruşine să ieşi, dar îţi place înăuntru!

***

Se întoarce soţul mai devreme acasă, deschide uşa la dormitor, când vede un tinerel în pielea goală care
se scoală de lângă „doamna” şi sare iute pe geam.
– Ce a fost asta, nevastă?
– Ce să fie? Generaţia din ziua de azi: nici mie „mersi”, nici ţie „pardon”!

***

– Marie, să ştii că eu niciodată n-am să te pot iubi pe cât meriţi.
– Păi mai Ioane, atunci de ce nu-l aduci şi pe Gheorghe?
***

Maria culege cireşe, cocoţată în pom, vine Ion şi îi ia scara:
– Ei, Mărie, ia acuma să-mi zici tu mie cu ce te dai tu jos?
Maria roşind:
– Ei, mă Ioane, cu Deo-Intim!

***

Un tânăr ascultător: – Putem să facem sex într-o zi de doliu naţional?
Radio Erevan: – Da, însă doar cu nevasta, ca să fie trist!

***

Se întâlnesc doi amici:
– Ce eşti aşa trist ?
– Îs bolnav, nici un medic nu poate să mă ajute. Fac pipi pe mine în pat.
– Încearcă să te duci la psiholog.
Se întâlnesc peste două săptămâni:
– Ei, ai rezolvat problema?
– Da, acum o fac cu mândrie.

Lasă un răspuns

