Poante mai noi si mai vechi


Un turist, intr-un sat din Apuseni:

– Bade, dar inapoiati mai sunteti in satul asta, nici curent electric nu aveti! Macar pot sa cumpar niste branza de oaie de la careva, pe aici? Poti sa-mi dai o adresa?

– No, apai cum nu, domnule draga, numai noteaz-o matale: www.branzadeoaie.ro

…………………………………..

Mă cheamă şefu’ la el în birou astăzi şi-mi zise:

– Am observat că în ultima vreme cam moţăi în timpul şedinţelor. Dormi îndeajuns?

– Nu prea, îi zic, şedinţele sunt tot mai scurte.

…………………………………..

Trei prieteni:
– Când m-am născut eu, tata a tăiat un berbec.
– Eu când m-am născut, tata a tăiat un bou.
– Când m-am născut eu, tata a tăiat un vecin!
…………………………………..

Se întâlnesc doi amici:

– Ce eşti aşa trist?

– Îs bolnav, nici un medic nu poate să mă ajute… fac pipi pe mine în pat…

– Încearcă să te duci la psiholog.

Se întâlnesc peste două săptămâni:

– Ei cum, ai rezolvat problema?

– Da, acum o fac cu mândrie.

…………………………………..

Ginerele vrea să ajungă acasă la tata socru. Socrul îi explică:

– Piaţa Unirii, 12. Când ajungi, cu cotul drept baţi 52 la interfon, intri în lift, apeşi cu cotul stâng butonul 5, o iei pe coridor la stânga, apeşi soneria cu cotul drept şi ai ajuns!

– Bine, dar de ce trebuie să apăs butoanele cu cotul? Nu le apăs mai bine cu degetul?

– Păi… doar nu vii cu mâinile goale?!

…………………………………..

– Cum îi merge noului tău frăţior, Popescu? întreabă învăţătoarea.

– Lui îi merge foarte bine, dar mă tem că mama are de gând să-l vândă.

– Cum aşa?

– Păi în fiecare zi îl cântăreşte.

…………………………………..

– Nevastă, mă bănuieşti degeaba. Nu fac altceva decât să ajut o prietenă într-o perioadă dificilă pentru ea.

– Dar ce-a păţit?

– A intrat în călduri…

…………………………………..

Un barbat lua micul dejun la ora 8 dimineaţa, un sandviş şi o cafea, când vede trecând pe stradă o procesiune de înmormântare foarte neobişnuită. Un sicriu negru mare era urmat la câţiva paşi de un alt sicriu negru mare. În spatele celui de-al doilea sicriu mergea un bãrbat solitar cu un imens câine pitbull ţinut în lesă. În spatele lor mergeau înşiruiţi aproximativ 200 bărbaţi trişti. Privitorul nu a putut să-şi stăpâneascã curiozitatea, s-a apropiat de bărbatul care ducea câinele şi l-a întrebat:

– Domnule, ştiu că este un moment foarte nepotrivit să vă deranjez, dar ce tragedie s-a întâmplat. A cui este înmormântarea?

Bărbatul răspunde:

– Ei bine, în primul sicriu se află soţia mea.

– Ce a păţit?

– Câinele meu a atacat-o şi a omorât-o.

– Şi cine se află în al doilea sicriu?

– Soacra mea. Ea încerca să o ajute pe soţia mea, dar câinele s-a repezit şi la ea şi a omorât-o.

A trecut un moment solemn de linişte între cei doi bărbaţi.

– Domnule, pot să vă cer împrumut câinele?

– Sigur că da… Aşezaţi-vă şi dvs la coadă…

…………………………………..

Bulă, la reuniunea de 20 de ani, se adresează foştilor lui dascăli:

– Stimaţii mei profesori. Mă tot frământă o întrebare: Chiar atât de imbecil eram, de mă tot lăsaţi corijent?

– Vaaai, se poate, domnule Presedinte?!?

…………………………………..

Ion din Apahida mere sa-l viziteze pe Gheo, in America.
Gheo il plimba, il omeneste si, cand sa se intoarca Ion in Romania, ii zice: „Ma, Ioane, ma…ramai tu aice, ma. Unde meri inapoi, in saracia ceea? Aice om fi amandoi, ne-om gasi doua fete faine…”. D’apoi Ion – nu si nu, ca doara nu-si lasa el Apahida si Clujul drag pentru un pumn de dolari.
Dupa o vreme, Gheo primeste o scrisoare de la Ion, pe foaia din plic aflandu-se desenate trei oi si-un bou pe spate, cu tate picioarele-n sus….

Amu, se scarpina Gheo in cap: „Tulai, ca Ion aista e si analfabet…da’ ce-o vrut numa’ oare el sa zica ?!”

Se tot uita, se tot uita, mai intreaba printre romani…nimeni nu-l desluseste… Intr-un bun ceas, cineva ii spune: „Mai, Gheo, asa lucru complicat numa’ Rabi din New York a sti sa-ti dezlege, ca el o fost plecat din Romania, ma !”
Ajunge Gheo si la rabi…rabi se uita la scrisoare…apoi zice: „Gheo, daca nu stiu toata povestea, nu pot sa te luminez”.
Gheo ii tot povesteste ce si cum a fost, apoi rabi brusc se inveseleste si-i spune: „A, pai atunci e limpede, zice asa Ion al tau: „oi, oi, oi…ce bou am fost ca m-am intors!””

…………………………………..

Barmanul:
– Soţia dumneavoastră e superbă…, ce doriţi de băut?
– Dă-mi exact ce-ai băut şi tu!
…………………………………..

Doamnă, nu bănuiaţi nimic atunci când inculpatul v-a condus în acel parc întunecat?
– Eheee! Bănuiam eu ceva dar nu-mi trecea prin cap că o să-mi ia geanta şi o să fugă.

…………………………………..

Lasă un răspuns

