Imi promit mie !


Imi promit mie insumi (insami)!
===========================

-Sa fiu atat de puternic/a incat NIMIC sa nu-mi tulbure starea spiritului –

– Sa spun despre SANATATE, FERICIRE, PROSPERITATE oricarei persoane ce o intalnesc in viata mea –

– Sa-mi fac toti prietenii sa simta ca exista ceva extraordinar in ei –

– Sa vad numai partea pozitiva a lucrurilor si optimismul sa fie starea mea naturala –

– Sa gandesc numai de bine, sa muncesc numai pentru bine si sa am cele mai bune asteptari –

– Sa fiu la fel de entuziast/a pentru succesul altora cat sunt si pentru al meu –

– Sa uit greselile trecutului si sa grabesc mari realizari pentru viitor –

– Sa port zambetul pe fata mereu si sa-l daruiesc oricarei creaturi vii din drumul meu –

– Sa cheltui atat de mult timp cu propria dezvoltare incat sa nu-mi ramana timp pentru a critica pe ceilalti –

– Sa fiu mai presus de ingrijorare, sa fiu prea nobil/a pentru a ma mania, prea puternic/a pentru a-mi fi frica de ceva si prea fericit/a pentru a putea permite prezenta oricarei probleme in preajma mea –

– Sa simt cat de mare sunt si sa spun asta lumii nu prin vorbe ci prin realizari –

– Sa traiesc cu credinta ca intreaga lume e de partea mea atata timp cat e atat de adevarat cata maretie exista in mine –

==========================================================

„Promise Yourself

To be so strong that nothing can disturb your peace of mind.

To talk health, happiness, and prosperity to every person you meet.

To make all your friends feel that there is something worthwhile in them.

To look at the sunny side of everything and make your optimism come true.

To think only of the best, to work only for the best and to expect only the best.

To be just as enthusiastic about the success of others as you are about your own.

To forget the mistakes of the past and press on to the greater achievements of the future.

To wear a cheerful expression at all times and give a smile to every living creature you meet.

To give so much time to improving yourself that you have no time to criticize others.

To be too large for worry, too noble for anger, too strong for fear, and too happy to permit the presence of trouble.

To think well of yourself and to proclaim this fact to the world, not in loud word, but in great deeds.

To live in the faith that the whole world is on your side, so long as you are true to the best that is in you.”

=======================================================================

… a spus Christian D, Larson cu mult timp in urma…

Citeste cu atentie si graveaza-ti aceste cuvinte in minte!

Nu sunt notiuni greu de inteles!

Si nu e o joaca, nu sunt lozinci sau cuvinte idealiste aruncate pe un colt de foaie.

A scris 400 de carti ce stau la baza oricarui curs de psihologie sau de autodezvoltare sau de leadership modern.

Scriitori moderni ai secolelor 20 si 21 s-au inspirat si i-au urmat sfaturile.

Cuvintele lui le auzi azi la Oxford sau Cambridge, in Romania sau in America si oriunde se doreste, intr-adevar, a se pune  valoare pe valentele umane.

3 gânduri despre &8222;Imi promit mie !&8221;

Lasă un răspuns

