Citat

Bărbaţii gândesc mult



Bãrbaţii gândesc mult sau cum şi-a ales

un bãrbat nevasta potrivitã…

Un bărbat avea trei prietene şi nu se hotăranicidecum cu care dintre ele să se însoare.
Atunci s-a hotărât să le pună la încercare.
A scos de la bancă 15 000 de euro si i-a dat fiecăreia câte 5 000, spunându-i că poate să-i cheltuiască cum vrea ea.

Prima s-a dus imediat la cumpărături.
Şi-a cumpărat rochii, bijuterii, s-a dus la coiffeur, la un salon de cosmetică, etc.
Când s-a întors, i-a spus bărbatului:
„Am cheltuit toţi banii ca să mă fac mai frumoasă şi tu să mă placi. Asta pentru că te iubesc.”

A doua se duce şi ea la shopping, cumpără rochii,un DVD player, un televizor imens, două rachete de tenis, crose de golf…
Când se întoarce, zice: ” cheltuit toţi banii, ca să te fac fericit şi să-ţi placă de mine.Asta pentru că te iubesc foarte mult.”

A treia, după ce a umflat banii, s-a dus cu ei direct la bursă. I-a investit, iar după câteva zile a reuşit să dubleze suma. S-a dus la bărbat şi i-a dat înapoi 5 000 de euro, zicându-i:
„Am investit banii tăi şi mi i-am câştigat pe ai mei. Asta pentru că te iubesc.”

Atunci omul nostru se puse să reflecteze…

…şi a reflectat,
°
°
°
a tot reflectat,
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat (bărbaţii reflectează mult..)

a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat (chiar că reflectează prea mult, nu-i aşa?…)
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat
°
°
°
si a mai reflectat o dată
°
°
°
a reflectat
°
°
°
a reflectat…
°
°
°
pâna la urmă s-a decis: „O s-o ia p-aia care are țâțele cele mai mari !”
Da… pentru că bărbaţii or gândi ei mult…dar fără prea mult folos…

22 de gânduri despre &8222;Bărbaţii gândesc mult&8221;

Lasă un răspuns

