ALIVE


Dragii mei, Madi si Onu,
cu o reverenta in fata voastra, mi-am permis sa repostez (desi nu sunt o narcisista 😉 ) aceasta recenzie elevata, plina de bunavointa si scrisa cu real talent (beletristic, dar si medical 😉 ). Va multumesc si va pretuiesc mult!

Madi şi Onu Blog

Alive

Prima zi, 2013. Sunt uşor buimac, de nesomn, dar ca să mă înviorez, sorb ultimii stropi de şampanie de aseară.

De fapt, după ce am deschis blogul, în aşteptarea, ahhh cât de înfiorată a unui mesaj de suflet, observ trei pinguri, unde,  un chip frumos şi surâzător,ce parcă a preluat toată energia verdelui în care este inundată tema blogului, îmi face o mare bucurie, spunându-mi că mă citeşte cu plăcere.

Nu sunt un narcisist, dar mă pierd, în bunăvoinţa eternului feminin.

Mă gândesc să scriu postul, şi o rog pe Sorina. Să mă ajute în ilustrare.

Să redau şi frumuseţea spirituală a lui Lorelei Mihalcea, posesoarea blogului din titlul postului, mi-e peste poate.

Doar Sorina, IT-ist consacrat, o poate face..

Nu mă refuză, dar nu mă cruţă de umorul ei tachinăcios.

Recunosc, nu-mi displace.

Îmi închipui că e în spiritul acelui „cei care se tachinează se… plac!” Şi cui, nu…

Vezi articol original 239 de cuvinte mai mult

Un gând despre &8222;ALIVE&8221;

  1. Bună, Alive, în Noul An!
    De fapt, nu voi face un comentariu.
    Am trecut doar sa-ţi mulţumesc, şi să-ţi spun, nu ştiu dacă voi găsi cuvintele potrivite, că gestul repostării, mi-a creat percepţia unei împliniri.
    Atât de intense, încât zborul vioi al pescăruşilor în dreptul ferestrei mele, îmi pare o vizită de curtoazie, celui care nu a lăsat neobservat un blog de toate meritele.
    Iar în strigătele lor vesele, percep curiozitatea Universului: „e aşa cum scrie?” 🙂
    Un An împlinit, ţie şi odraslelor tale, fetiţa şi blogurile!
    Madi şi Onu

Lasă un răspuns

