Citat

Lady Gaga: sinistra marionetă a așa-zișilor „iluminați”


„Nu exista fericire fara libertate, nici libertate fara curaj!” / „There is no happiness without freedom and no freedom without courage! Tucidide

Oricât de mediatizate, de sclifosite și de înfumurate ar fi, despre „stelele” din showbizz-ul internațional răzbat, din păcate, de cele mai multe ori știri şocante, în conformitate cu care ele ar fi dependente de droguri, alcoolice, perverse și depravate.  Un caz foarte cunoscut este Alice Cooper, care a mărturisit că după ce a făcut un pact satanic pentru a deveni faimos, a reușit aceasta, dar este atât de chinuit sufletește, încât a ajuns de mai multe ori să fie internat la psihiatrie.
În mesajele transmise prin așa-zisa muzică modernă sunt în mod voit amestecate binele și răul, sclavia față de sistem și depravarea sunt prezentate a fi stări dezirabile ale oamenilor. Semnele făcute cu mâna, posturile corporale abordate, pretinsele talismane cabalistice, îmbrăcămintea, imaginile sau decorurile create caută să inducă un „crez”, o pseudo-religie aberantă și luciferică de genul „omul este propriul său DUMNEZEU”.
Lady Gaga: marioneta așa-zișilor „iluminați”
Simbolismul manifestărilor cântăreței Lady Gaga este atât de evident, încât un om de bun-simț ar putea să se întrebe dacă nu cumva totul este doar o glumă de prost gust.

Numele
„Gaga” pare a fi un termen care se referă la retardare mintală. Iată câteva sinonime ce apar în dicționarul limbii engleze: imbecilitate voioasă, fără minte, nebunatic, capricios, frivol, inconsistent, fără creier, imbecil, neglijent. Argou: șocat, afectat de iraționalitate sau de handicap mintal, dement, nebun, deranjat, tulbure, instabil, alienat, neghiob, maniac, bolnav mintal, lunatic, pierdut, dezechilibrat, bolnav, netot.
Probabil că termenul „ga” este cuvântul cel mai ușor de pronunțat în orice limbă și, de multe ori, este primul sunet emis de un copil ce încearcă să vorbească. Astfel, numele starului Gaga este o contradicţie în termeni, o mascaradă, pentru că el ar însemna „sunt o doamnă (Lady) fără minte (Ga-ga)”.
Unele surse spun că numele aşa-zisei cântăreţe face trimitere la cântecul formației Queen „Radio Gaga”. Semnificativ este faptul că videoclipul acestei melodii foloseşte imagini din filmul apărut în 1927, numit „Metropolis”. Tema acestui film este tipică pentru ideile de manipulare în masă ale clicii de la vârful francmasoneriei. Filmul ilustrează manipularea unei femei frumoase şi bune la suflet pe nume Maria, a cărei înfăţişare plăcută este folosită de un savant nebun pentru a fi reprodusă prin crearea unui adevărat monstru artificial controlat mental. Acest robot care preia înfăţişarea Mariei este folosit de savantul scelerat în scopul subjugării maselor de oameni. Cadrul filmului este creat dintr-un straniu amestec de ştiinţă (motivul omului de ştiinţă nebun şi obsedat) şi magie neagră, reprezentată în mod concret prin imaginea pentagramei inversate plasată în laboratorul omului de ştiinţă chiar deasupra robotului creat de acesta şi care va prelua înfăţişarea inocentei Maria. Tema acestei modificări de personalitate, sau mai bine zis folosirea abuzivă a unui trup uman pentru manifestarea unui spirit malefic, o regăsim în spectacolele sau videoclipurile unor cântăreţe precum Kylie Minogue, Beyoncé, Lady Gaga, Rihanna, Madonna, Witney Houston, Narsha, Belinda etc.).

Logo

Logo-ul său este revelator și expresiv. Este un trup feminin fără cap, un fulger îl traversează și se termină în zona genitală. Înțelegem de aici faptul că se pune accent pe lipsa de gândire conștientă din partea cântăreței. Trupul seamănă cu un manechin folosit la expunerea hainelor în magazine. Fulgerul sugerează o forță luciferică ce animă trupul, iar în acest sens amintim că fenomenul de control mental bazat pe traumă este deseori indus cu ajutorul electroșocurilor. Dar să revenim la simbolul fulgerului și ce dorește să transmită aici: majoritatea grupărilor fondate și finanțate de francmasoni folosesc acest simbol. În esență, fulgerul este un simbol al puterii, simbol pe care îl regăsim la greci, romani, popoarele nordice și creștini. În schimb, francmasonii – care și-au făcut un obicei din a întoarce pe dos toate simbolurile spirituale și a le folosi în scopurile lor perverse – au reactivat simbolul trăsnetului deturnându-l de la semnificația sa inițială și atribuindu-l ființei infernale pe care o adoră, adică Lucifer – purtătorul „luminii” satanice. Astfel, pornind de la logo-ul folosit, putem înţelege destul de uşor în slujba cui se află acest star atât de mediatizat.

Videoclipurile
Aproape toate videoclipurile cântăreței Lady Gaga conțin simboluri oculte și trimiteri destul de fățișe pentru controlul mental.

„Born this way”

În anul 2011 Lady Gaga revine cu un nou album „Born this way” [Născut în acest mod, n.t.], în care figura sa de paiaţă a aşa-zişilor „iluminaţi” se conturează pe deplin. Ne întrebăm cât ar trebui să continue cu această mascaradă până ce oamenii vor înţelege că aceste mesaje, videoclipuri, spectacole, nu sunt deloc întâmplătoare? Ce ar trebui să se mai petreacă, pentru ca noi să luăm o atitudine?
Iată ce spunea Mike Adams într-un articol din Natural News: „Cred că Lady Gaga este un pericol pentru sănătatea mentală a celor care îi ascultă muzica.
Sincer, am ignorat acțiunile acestei starlete pop, care caută cu disperare atenția noastră, până în momentul în care s-a îmbrăcat într-o haină din carne crudă, adică din hoit de animal. A te acoperi cu hălci din carne moartă de animal și a urca pe scenă înseamnă cel puțin o stare de dezechilibru mental sau adorarea într-un anume fel a morții (sau poate ambele lucruri)… 

Revenind la albumul „Born this way”, dincolo de melodia ritmată specific, hitul cu acelaşi nume nu face decât să maimuţărească şi să ia în derâdere unul dintre arhetipurile fundamentale ale umanităţii, maternitatea. Imaginile hidoase folosite, departe de a fi întâmplătoare, asociază actul sacru al concepţiei şi al naşterii cu manifestări oribile, demonice şi satanice, cu urâtul şi cu infernalul. Astfel, prin tehnicile NLP insidios folosite, se inculcă pe nesimţite în psihismul celor slabi de îngeri şi al tinerilor neştiutori repulsia faţă de actul naşterii, faţă de actul amoros. Acestea sunt prezentate ca ceva scabros, ceea ce face ca în subconştientul spectatorilor tineri (cei meniţi să asigure perpetuarea umanităţii) să se insinueze idei şi tendinţe contrare firii şi instinctului procreator.
Iată ce declara Laurieann Gibson, directorul de creaţie al videoclipului: „La început, atunci când m-am gândit la naşterea unei noi rase, căutam să-mi imaginez cum se va deplasa sau ce alte caracteristici de mişcare va avea, apoi am înţeles că era o rasă aflată în interiorul rasei noastre, adică o stare mentală diferită”. Menţiunea „o stare mentală diferită” este cam stranie, mai ales că este vorba despre Gaga, care e cunoscută ca fiind manipulată mental în cadrul Proiectului Monarch. Procesul prin care va avea loc această aşa-zisă concepţie trebuie aşadar să fie privit prin prisma elementului care se repetă în majoritatea videoclipurilor lui Gaga, adică tocmai programarea mentală. Astfel, în termeni de programare mentală, putem spune că videoclipul sugerează că asistăm la „naşterea” prin disociere, prin compartimentare a unui noi personalităţi în fiinţa umană „gazdă”, iar prin extensie, ni se sugerează „naşterea” unei rase degenerate şi obediente în interiorul rasei umane „gazdă”.
„Naşterea” nu este altceva decât un proces de producere a personalităţilor multiple ce are loc în mintea fiinţelor umane care sunt victime ale Programului Monarch. „Nou născuţii” sunt însemnaţi prin coarnele ce le ies din frunte, iar noi ştim că procesul în sine este provocat prin traume, violenţe şi abuzuri inimaginabile, făcute după bunul plac al programatorilor.Prima imagine cu care debutează videoclipul este un triunghi cu vârful în jos ce încadrează un unicorn.
Unicornul este un animal misterios ce a reprezentat dintotdeauna puterea divină, puritatea, iar cornul său era considerat ca fiind săgeata dreptății dumnezeieşti, raza solară, sabia lui DUMNEZEU. Istoricii religiei au găsit picturi care Îl înfățișează pe DUMNEZEU dând nume animalelor, iar în fruntea tuturor perechilor de animale se afla un inorog. În Bibliile ilustrate, acest animal misterios apare între Adam și Eva, iar cornul său este îndreptat către arborele binelui și răului. Sfântul Ambrozie spunea că „originea unicornului este un mister, asemeni nașterii lui Iisus”. În creştinism, simbolul unicornului este intim legat de puritatea şi sfinţenia Fecioarei Maria.
Legătura dintre unicorn şi conceptul de virginitate/puritate este redată de un mit popular medieval în care se spune că, pentru a captura un unicorn, era nevoie de prezenţa unei fecioare. Imaginea unicornului într-un triunghi cu vârful în jos (reprezentare în tradiţiile ezoterice a aspectului feminin, creativ, matern), ce este menţinută doar preţ de o clipă, este imediat acoperită de imaginea unei fiinţe monstruoase cu două feţe.
În interviul dat revistei Vogue Magazine, Gaga descrie astfel, cu un tupeu incredibil, în aceeaşi cheie satanică, acest videoclip: „Am scris-o [melodia „Born this way”] în 10 minute blestemate. E o melodie cu un mesaj magic. După ce am scris-o, mi s-au deschis porţile minţii şi melodiile curgeau. Era ca într-o concepţie imaculată”.
Într-un alt interviu, acordat cu ocazia premiilor Grammy, Lady Gaga declară că scopul ei este să unească oamenii, să pună bazele naşterii unei noi rase, fără prejudecăţi, o rasă nouă în cadrul rasei umane, caracterizată de un libertinism fără limite. Dacă ar fi să o credem pe cuvânt, având în vedere că îşi asumă generic rolul de mamă a acestei noi rase, ar trebui ca progeniturile ei să semene întocmai cu ea, aşa hidoasă cum o vedem în imaginea alăturată.

Jucând rolul „mamei monştrilor”, Gaga ne spune că în urma întrunirii unui guvern de extratereştri, a fost hotărâtă crearea acestei noi rase pe teritoriul extraterestru aflat în proprietatea guvernului, sugerându-ne astfel că naşterea se va desfăşura sub atenta supraveghere a celor de la putere, adică a aşa-zişilor „iluminaţi”. Prescurtarea denumirii Government Owned Alien Territory [teritoriu extraterestru în proprietatea guvernului] este cuvântul G.O.A.T., ceea ce în limba engleză înseamnă „ţap”, deloc întâmplător animalul care-l simbolizează pe Baphomet. În plus, imaginea lui Gaga maimuţăreşte simbolul Fecioarei ce stă să nască şi este încadrată de imaginea capului de ţap cu scopul de a ni se sugera natura satanică a ritualului naşterii. Oare ce rasă ar putea zămisli o fiinţă cu chip cadaveric, cu coarne, cu ochi adânciţi în orbite şi care se uneşte cu un ţap? O rasă curat murdară, vorba lui Caragiale.

Şi ca schema poveştii să fie respectată întru totul, ni se spune că mama acestor monştri va da naştere unui număr nesfârşit de progenituri, ca într-o poveste fără de sfârşit. Asemănarea cu visul de secole al aşa-zişilor „iluminaţi” de a crea o Nouă Ordine Mondială este de-a dreptul şocantă şi probabil neverosimilă pentru spectatorul sceptic, naiv şi prost informat.
Videoclipul debutează cu prezentarea unui personaj hidos, cu două feţe, prima o reprezintă pe biata fiinţă umană, fosta Angelina Germanotta şi actuala „cântăreaţă” Lady Gaga, o marionetă legată şi lăsată în adormire/anesteziată, iar cea de a doua, dezvăluie chipul entităţii ascunse sub masca starului Lady Gaga, o fiinţă cu evidente caractere malefice, legată de scaun cu un lanţ gros de aur şi având picioarele puse în cătuşe, fapt ce arată atributul de sclav pe care îl are această fiinţă duplicitară şi perversă.


În videoclip regăsim diferite simboluri masonice. Astfel, Gaga, care are aplicat pe bărbie un ochi ce face trimitere la ochiul masonic „atotvăzător”, se află aşezată într-o piramidă, poartă cercei cu formă piramidală, apare mai târziu într-un decor cu nişte fulgere aşezate sub formă de piramidă.

Recunoaştem semnele care-i sunt deja caracteristice precum ochiul luciferic „atotvăzător” şi coarnele drăceşti ce apar în implanturile subcutanate de pe frunte, pomeţi şi umeri.
Revenind la Gaga, o vedem în scena următoare în chinurile facerii, zămislind, aşa cum îi place să spună mereu în concertele sale, pe „dragii ei monştri”.

În timp ce Gaga procreează, fluturi împânzesc scena pentru a ne aminti că progeniturile vor fi controlate prin programele de control mental Monarch. Iată ce ne povesteşte în continuare „mama monştrilor”:„Însă în aceeaşi zi, pe când eterna mamă plutea în multi-univers, s-a produs o naştere şi mai înspăimântătoare, naşterea răului. Pe măsură ce ea însăşi se scinda în două, rotindu-se în agonie între două forţe ultime, pendulul alegerii şi-a început dansul. V-aţi putea imagina că este uşor să alegi instantaneu şi fără şovăială binele. Însă ea şi-a pus întrebarea: Cum pot proteja ceva atât de desăvârşit fără rău?”. Este clară insinuarea satanică, ce ispiteşte spectatorul să desconsidere binele în favoarea răului. În mod semnificativ, „binele” este reprezentat în scenele jucate de Gaga prin capetele morbide ce par a fi în plin proces de descompunere.

Răul este redat în imaginile în care Gaga, cocoţată pe nişte decoruri ce seamănă cu fulgerele negre de pe însemnele trupelor naziste SS, naşte (dacă putem spune aşa) o uriaşă mitralieră.

Şi tot de pe acolo, din acel neant, apare un alt personaj asociat noţiunii de rău, un bărbat ce are capul pictat ca şi cum ar fi un craniu, iar pe piept un desen format din patru cercuri ce se întretaie.

Mai departe, Gaga le spune spectatorilor că mama monştrilor buni şi răi se află în agonie din cauza celor două forţe ultime care vor să o dividă, dar care sunt cele două forţe ultime? Iată ce ne arată imaginea asociată acestor cuvinte: este vorba, de fapt, de unul şi acelaşi personaj, duplicat prin efectul de oglindă!

Vom face o mică paranteză pentru a explica acum semnele ce apar pe capul şi trupul bărbatului. Primul, machiajul cu formă de craniu, face trimitere la cele două simboluri, craniul şi oasele, ce constituie logo-ul grupării oculte secrete „Skull & bones” fondată la Yale, SUA, al cărei scop este „formarea” viitorilor politicieni, bancheri sau oameni de afaceri ce vor ocupa funcţii cheie cu scopul deservirii aşa-zişilor „iluminaţi”.

Al doilea, cele patru cercuri, e o variantă uşor stilizată a logo-ului Comisiei Trilaterale fondată şi înfiinţată de David Rockefeller, o grupare elitistă, creată cu scopul de a accelera instaurarea Noii Ordini Mondiale. Toţi membrii acestei comisii sunt francmasoni cu grade mari în diferite loje ale sectei satanice a Francmasoneriei mondiale.
Apoi, Gaga, cu o voce hipnotică, afirmă că este îngrijorată, deoarece nu ştie cum va reuşi să păstreze intactă perfecţiunea creată fără intervenţia răului, şi spune aceasta privind cu calm către spectatori, dar ţinând în mâini acea gigantică mitralieră. În imaginea de fond îi vedem pe sclavii sistemului, aplecaţi slugarnic la pământ. Acum înţelegem că preocuparea ei este de fapt următoarea: cum pot instaura Noua Ordine Mondială? Vă voi face rău, iar acest lucru este inevitabil…

Vi se pare cunoscută această idee? Iată ce afirmă francmasonul de rang înalt Henry Kissinger, membru al Lojei B’nai B’rith, al grupului Bildeberg și al Comisiei Trilaterale, membru al Marii Loji Elvețiene Alpina, al clubului satanic elitist Bohemian etc., la Conferinţa Clubului Bilderberg de la Evians, Franţa, în anul 1991: „Azi, America ar fi scandalizată dacă trupele ONU ar intra în Los Angeles pentru a restabili ordinea [referindu-se la revoltele populaţiei de culoare din suburbia Mount Pleasant a capitalei Washington, din 1991]. Mâine vor fi recunoscători! Asta este cu atât mai evident dacă li s-ar spune că există o ameninţare externă [o invazie extraterestră, sau de ordin terorist], fie ea reală sau doar declarată, care ar ameninţa existenţa Americii. În acest fel, toate popoarele lumii ne vor ruga să îi scăpăm de această nenorocire. Toate lumea se teme de necunoscut. Când le vom pune pe tapet acest scenariu, drepturile omului vor fi cedate de bunăvoie în favoarea garantării bunăstării şi a siguranţei de către Guvernul Mondial.”
La Forumul Economic de la Davos, Elveţia, din 27 ianuarie 1995, sluga aşa-zişilor „iluminaţi”, afaceristul George Soros, declara, parafrazând motto-ul masonic „prin haos către ordine”: „Lumea are nevoie de o Nouă Ordine Mondială şi vă avertizez că urmează o perioadă de puternică dezordine în întreaga lume.”Iar ca lucrurile să fie mult mai clare, îl cităm pe bancherul internaţional James Paul Warburg, care declara în data de 7 februarie 1950 în faţa Senatului SUA: „Vom avea un Guvern Mondial, fie că ne place, fie că nu ne place. Singura întrebare este dacă acest Guvern Mondial va fi adoptat prin cucerire sau prin consimţire.” Chiar dacă mass-media neagă autenticitatea protocoalelor secrete ale maeştrilor francmasoni, adevărul este că planul de stăpânire pus la cale încă de acum câteva sute de ani de către aşa-zişii „iluminaţi” este aplicat pas cu pas.
Videoclipul „Born This Way” ne înfăţişează viziunea răului ce îi aşteaptă pe oamenii care nu se vor supune Noii Ordini Mondiale: Gaga împarte gloanţe cu multă generozitate în timp ce, în fundal, auzim sunetul unor clopote de îngropăciune, ce anunţă probabil soarta celor care se vor răzvrăti. Apoi, imaginea este derulată de jos în sus şi vedem astfel o piramidă formată din trupuri umane nude, de culoare roşu-pământiu, ce se aseamănă foarte mult cu imaginea iadului aşa cum a fost ea înfăţişată de unii Părinţi creştini, iar deasupra piramidei, modul de aranjare al altor trupuri umane sugerează forma unui craniu. În vârful piramidei observăm un alt trup uman, de aceeaşi factură cu celelalte, dar crucificat! Se face astfel o trimitere blasfemiatoare la crucificarea lui Hristos pe Golgota (muntele Căpăţânii).
Melodia propriu-zisă începe cu un vers căruia probabil, ascultătorii nu îi dau prea multă atenţie, căci dacă ar fi reflectat câtuşi de puţin asupra vorbelor lui Gaga, şi-ar fi dat seama ce idee-forţă perversă le este indusă şi nu ar mai fi aclamat acest pop star. Iată ce spune acest vers în engleză: „It doesn’t matter if you love him, or capital H-I-M”. Ad literam, aceasta se traduce în româneşte prin: „Nu contează dacă îl iubeşti pe el sau pe EL cu litere mari”. Pentru cei avizaţi, H-I-M este o prescurtare pentru His Infernal Majesty, adică majestatea sa infernală! Ideea se repetă mai târziu sub forma „A different lover is not a sin / Believe capital H-I-M (hey, hey, hey)”, adică pe româneşte şi pe şleau „(Să ai) un iubit diferit (de DUMNEZEU) nu este un păcat / Crezi în Majestatea sa infernală”.
Pe lângă alte îndemnuri ce par foarte libertine, încurajatoare şi pacifiste, există şi următoarea „ridică-ţi labele, căci aşa ai fost născut”, ceea ce înseamnă nici mai mult, nici mai puţin că Gaga îi face pe spectatori animale, iar în vreme ce rosteşte finalul acestui vers mimează un gest de masturbare cel puţin grotesc.

În scena următoare, Lady Gaga apare îmbrăcată în haine bărbăteşti, elegante, având pe faţă acelaşi machiaj sub formă de craniu ce trădează obedienţa faţă de secta satanică a aşa-zişilor „iluminaţi”. Gaga se apropie de spectatori şi, după ce face simbolul masonic al tăcerii, dansează foarte voios pentru a sărbători instaurarea Noii Ordini Mondiale! Semnul penal al tăcerii este folosit de francmasoni pentru a atenţiona asupra obligativităţii păstrării secretului. Iată ce spune ucenicul mason în momentul acordării primului grad în masonerie: „… mă oblig să respect acest jurământ, sub pedeapsa de a-mi fi retezat grumazul…” continuând cu alte jurăminte din ce în ce mai terifiante la acordarea următoarelor grade.

Simbolul respectării secretului este prezentat şi pe coperta folosită la acest album.

În următoarea scenă, Gaga apare cu un halou de lumină în jurul capului, semn că este slugă supusă în secta aşa-zişilor „iluminaţi”, semnal pe care l-a transmis, de altfel, din momentul lansării ei ca pop star.


După ce aduce un omagiu celor care au fost buni mesageri ai Noii Ordini Mondiale (Madonna, Michael Jackson), Lady Gaga se retrage lăsând în urmă un oraş în flăcări, iar toţi cei care au privit-o până atunci cu gura căscată sunt sfidaţi de ea, care, în bătaie de joc, face în prim-plan un balon de gumă.

În finalul videoclipului apare din nou unicornul, într-un triunghi cu vârful în sus, reprezentare a Cerului, a aspectului masculin, a energiilor cosmice, spirituale. Cadrul durează din nou doar o clipă, pentru că peste el se suprapune iarăşi Gaga, cu o înfăţişare hidoasă. Ni se sugerează astfel impurificarea şi macularea Cerului şi a Pământului prin intermediul energiilor satanice şi impunerea dominaţiei satanice în întreaga lume. Unicornul este în final călărit de Gaga, acum complet demonizată, ceea ce trimite analogic la supunerea forţelor binelui de către forţele răului.

Imaginea personajului interpretat de Gaga îndreptându-se către curcubeu ne mai aminteşte de un alt simbol folosit la programarea victimelor Monarch, simbol ce a fost preluat din filmul „Vrăjitorul din Oz”. Prin analogie, călătoria personajelor filmului „Vrăjitorul din Oz”, undeva dincolo de curcubeu (somewhere over the rainbow), devine în cadrul programării mentale Monarch un declanşator folosit de către programator în procesul de disociere al victimei de trauma pe care o trăieşte şi proiectarea ei într-o lume virtuală, aşa-zis „fericită”. Prin folosirea acestui film programatorii Monarch îşi determinau practic victimele să se separe de mintea şi de trupul lor, ceea ce le facilita astfel accesul în mintea acelor biete fiinţe traumatizate în mod bestial.

O anti-divă deviantă

Spectacolele marilor vedete nu mai sunt demult simple concerte de muzică, ci sunt înscenări complicate în care tehnologiile media sunt folosite din plin, cu o puternică dimensiune dramatizată, cu scene în care dansul e folosit nu doar pentru o mișcare antrenantă ci pentru a transmite un mesaj, de cele mai multe ori, politic și deseori legat de promovarea drepturilor gay, de atacarea simbolurilor creștine și a Bisericii sau, pentru a avea un aer de onorabilitate, militând pentru ”pace în Orientul Mijlociu”. Alături de dans, sunt folosite și imaginile, mișcarea scenică fiind dublată de videoclipuri foarte încărcate cu simboluri care transmit și ele un mesaj manifest politic sau implicit ocult. Lady Gaga, de pildă, folosește din plin simboluri oculte ca: ochiul lui Horus, piramide, inorogul, triunghiul și multe altele, toate reprezentări folosite și în cadrul masoneriei. De altfel, o melodie din concertul Born this way se intitulează chiarMother G.O.A.T, goat în engleză însemnând capră. Simbolul e evident, imaginea țapului are un demonism binecunoscut, iar capra este folosită în opoziție, firește, cu oaia, simbolul creștin prin excelență.
În acest sens, Lady Gaga este un caz paradigmatic, doar că în cazul ei avem o dimensiune ocultă, ”mistică”, mult mai pronunțată. Identitatea vedetei și a turneului Born this way este inspirată dupăfigura preoteselor antice, săvârșitoare ale misterelor cultice, intermediare între zei și oameni, receptacole ale energiilor supranaturale și transmițătoare prețuite ale ”vocilor” zeilor. Turneul este conceput ca o reprezentare cu motive explicit cultice chiar în posterul de promovare: Lady Gaga este acoperită (doar) de un plastic în fața unor porți monumentale ale Capelei Electrice (Electric Chapel), imaginea fiind menită să sugereze nașterea vedetei în lumea spectacolului. Într-o altă imagine se poate vedea că scena pe care are loc show-ul este reprezentată sub forma unui templu grandios și eclectic simbolistic, spectatorii făcându-se părtași unui act cvasi-cultic.
În cazul Lady Gaga asistăm, de fapt, la o imagine arhetipală, iconică, la un fel de însumare a tuturor tendințelor de acest gen din industria show-bizului, arcând, în același timp, o ”evoluție” față de precedenta figura simbol.

Lady Gaga – Zeița unei culturi muzicale păgâne
lady_gaga.jpgÎn primul rând: Cine este Lady Gaga? Numele ei real este Stefani Joanne Angelina Germanotta și este născută în 1986 în SUA, Yonkers – New York. A absolvit Tisch School of the Arts din cadrul Universității din New York. Numele ei de scenă provine de la hitul formației Queen: Radio Ga-Ga.
Stefani a învățat să cânte la pian la vârsta de patru ani. La 11 ani a fost acceptată la conservatorul privat Juilliard School din Manhattan, dar până în final a ajuns să urmeze cursurile unei școli private catolice din oraș. A continuat să studieze muzica și să cânte, compunând prima baladă pentru pian la vârsta de 13 ani. A cântat prima oară în fața publicului într-un club de noapte din New York la vârsta de 14 ani.
Câțiva ani mai târziu a fost admisă anticipat la Tisch School of the Arts din cadrul Universității din New York, fiind printre cele 20 de persoane din întreaga lume care au avut onoarea de a fi admise în avans. Aici a studiat muzica și și-a îmbunătățit tehnicile vocale. S-a retras din școală, încercând să se concentreze pe creațiile proprii.
Debutul ei comercial l-a făcut prin single-ul „Just Dance” difuzat prima oară la radio în 2008, prin care a început să devină populară. A urmat apoi single-ul „Poker Face” care i-a adus și mai mult succes atât în SUA cât și în lume. Au urmat apoi „Paparazzi”, “LoveGame”, “Judas”, “Alejandro” și alte hituri care au făcut din Lady Gaga una dintre cele mai aclamate artiste din lume.
Lady Gaga este în acest moment probabil cea mai „fascinantă” vedetă, sau cel puțin cea mai imprevizibilă. Aparițiile ei sunt mereu surprizătoare, iar videoclipurile și concertele pe care le susține sunt adevărate scene de teatru sau de film, cu scenarii gândite până la cel mai mic detaliu.
Lady Gaga surprinde având mereu alt chip, lăsând impresia adesea că este altă persoană. Se îmbracă mereu altfel și întotdeauna cât mai extravangant, câteodată de-a dreptul grobian (haine de carne, haine de păr, haine din bule de săpun, etc.). Își schimbă întotdeauna coafura (coafură din telefoane fixe, bigudiuri din cutii de Pepsi), se machiază mereu altfel, se rujează vulgar, strident și în culori aprinse. Se folosește de măști pentru a reda mai bine un nou personaj. Are mereu ochelari ciudați (ex: din mini-ecrane video, din țigări, din bijuterii, etc.). Apare pe scenă în costumații și ipostaze cât mai extravagante, căutând la fiecare apariție să surprindă, să fie originală. Își dezgolește trupul adesea afișându-se ca o persoană lipsită de pudoare, folosindu-se de corpul ei și de mișcările lascive pentru a atrage privirile. Are șase tatuaje permanente pe trup, fiecare având un mesaj clar.
Lady Gaga este considerată un simbol al homosexualității, câștigându-și succesul cu videoclipuri și versuri care sunt adresate direct comunităților gay.
În continuare pentru a înțelege mai bine ce mesaj transmite ea prin tot ceea ce face, vom analiza câteva dintre videoclipurile cu care a ajuns în topul topurilor muzicale.
1.

Este povestea unei fete traumatizate, cu o viață plină de suferință, care ajunge într-un sanatoriu de femei bolnave mintal. Fiind pe pat în îngrijirea unei asistente, Lady Gaga spune: „Voi fi un superstar!Știi de ce? Pentru că nu am nimic de pierdut!”
Deși se află într-o cameră cu mai multe fete, patul ei este în mijloc, restul pacientelor fiind de-a dreapta și de-a stânga ei. Patul ei era singurul care avea o cruce neagră pe cearșaf, ca și cum ar fi fost însemnată, arătând că e o persoană mai specială, destinată să fie superstar.
Fiecare videoclip, deși cu un scenariu imaginar, transmite un mesaj în legătură cu viața ei reală și cu felul ei de a gândi. Deși nu a fost o persoană care să aibă o copilărie traumatizantă, ducând o viață liniștită și normală, totuși în replica de mai sus lasă de înțeles că suferința îndurată ani de zile scuză orice… asemenea unui copil grav bolnav, căruia i se fac toate mofturile de către părinți. Suferința îndurată ar trebuie să spargă toate barierele, să elimine toate principiile, să stea împotriva unei moralități comun acceptate, și să promoveze „libertatea” deplină.
Ajunsă acasă, apare aproape goală în camera ei, participă la o orgie sexuală care o avea ca unic actor pe ea însăși. Machiată strident și goală în cadă, își vopsește părul în albastru cu o pensulă… moment al vieții din care începe cariera ei de artistă. Videoclipul conține foarte multe simboluri, toate trimițând către o lume obscură, o lume a întunericului: luna plină, lumini de slabă intensitate, foc, machiaj negru, ochi întunecați, note de pian agresive, etc.
După ce se termină povestea și începe efectiv videoclipul muzical, Lady Gaga apare în prim plan cu fundul în sus, nu cu fața ei, încercând astfel să răstoarne încă odată clișeele și să demonstreze că este altfel.
Versurile acestei melodii au accente puternic păgâne: „Mă voi căsători cu întunericul / Nu voi renunța la viața mea / Sunt o prințesă războinică / Trăiesc cu pasiune în această noapte. Mă voi căsători cu întunericul / Voi face sex cu acest întuneric / Sunt un soldat al propriei mele singurătăți / Sunt o învingătoare.
Urmează apoi unduiri lascive ale trupului ei pe o mașină, totul terminându-se cu o suită de cadre carcaterizate de violență.
2.

Este videoclipul în care Lady Gaga își promovează bi-sexualitatea sa, totul începând cu imaginea ei față-n față cu doi câini de aceeași rasă: mascul și femelă. Apoi acțiunea continuă în fața unei piscine dintr-o vilă, unde Lady Gaga își mișcă trupul provocator pe unul din șezlonguri. Urmează apoi o partidă de poker la masă cu un grup de băieți și fete, după care o scenă sexuală cu unul din bărbați.
Printre cadre este mereu introdusă și imaginea ei lângă câinele mascul, în fața căruia își mișcă buzele parcă provocându-l la un act sexual, ajungând la un moment dat nas în nas cu el, ca doi îndrăgostiți.
Urmează apoi o orgie sexuală între mai multe persoane, ea fiind principala atracție.
3.

E o poveste dintre un bărbat și o femeie, el tânăr și atrăgător și ea Lady Gaga (vedeta). Este de fapt povestea căderii și ascensiunii ei.
Acțiunea începe în casa ei de lux din care ne sunt aratăte diferite detalii: terasa, mobilierul, candelabrele, statuile și dolarii aruncați pe jos, pe care era inscripționată fața ei, arătând astfel culmea succesului la care a ajuns și puterea financiară pe care a dobândit-o. Urmează apoi o scenă de dragoste între cei doi care se termină pe balustrada terasei, de unde bărbatul, enervat de blitzurile paparazzilor, o aruncă pe Lady Gaga jos.
În acest videoclip apar multe simboluri, atât în îmbrăcăminte cât și în decor, toate încercând să contribuie la transmiterea unui mesaj cât mai puternic.
Lady Gaga rămâne paralizată, apare în căruț cu rotile, coborând din limuzină. Apoi este dezbrăcată de câțiva bărbați, aducând iarăși acel plus de sexualitate din fiecare act muzical. Dezbrăcarea simbolizează practic dezbrăcarea de suferință, pentru că ea imediat după asta își recapătă puterile, se ridică din căruț cu ajutorul cârjelor și apoi își revine complet.
Apoi se reintoarce la bărbatul ei și-l otrăvește răzbunându-se cu satisfacție și spunând: „I’ve just killed my boyfriend”. Urmează revenirea ei spectaculoasă pe scenă.
În final ajunge în arestul poliției pozând în ipostaze pornografice în fața agentului de serviciu.
4.

Mesajul principal al acestui videoclip este următorul. „Îl iubesc pe Iuda!”
Da, ați intuit bine, Iuda la care se face referire este chiar apostolul Domnului Hristos, care L-a vândut.
Videoclipul este o parodie a întâmplărilor reale din Evanghelii, în care Lady Gaga este Maria Magdalena.
În lupta ei continuă de a surprinde și de a consterna privirile fanilor, Lady Gaga se folosește chiar și de Domnul Iisus Hristos și sfinții săi apostoli care apar în forma unor motocicliști americani rockeri, cu cap de mort pe spate, fiecare având numele unuia dintre cei doisprezece.
Abundă simbolurile: cruci de metal, cap de mort, medalioane, coroane de spini, coroană de regină, etc.
Mai jos redau câteva versuri din această melodie:
„Când vine la mine / Sunt pregătită să-i spăl chiar și picioarele cu părul meu / Sunt pregătită să-l iert când limba lui este printre creieri / Chiar și de trei ori, dacă mă va vinde.”
„În sens biblic, sunt mai presus de pocăință / Prostituată celebră, târfă renumită care-și vomită mințile / Dar în sens cultural vorbesc doar despre prezent / Iuda sărută-mă dacă te deranjez / Nu purta prezervativul data viitoare.”
„Vreau să te iubesc, dar ceva mă ține departe de tine / Iisus este virtutea mea / Și Iuda este demonul de care mă agăț / de care mă agăt.”
Videoclipul este un amestec de penibil, blasfemie și sexualitate promovată ca instrument al iubirii.Lady Gaga încearcă prin acest videoclip să ia în bășcălie sfințenia lucrării de mântuire a Fiului lui Dumnezeu, persiflând orice-i sfânt și dumnezeiesc și promovând o lume fără principii, fără reguli, fără poruncile lui Dumnezeu, unde fiecare e liber să facă ce vrea.
5.

Este un videoclip care promovează multe elemente păgâne. Lady Gaga este zeița Mother Monster din care s-au născut binele și răul. Dar nașterea n-a fost una limitată în timp ci una infinită. Prin scene vulgare și imagini SF se arată cum a luat naștere o nouă rasă, cea a oamenilor. Iar apoi spune: „Cum pot proteja ceva așa de frumos fără a mă folosi de răutate”.
Urmează apoi desfășurarea mesajului: „Iubește-te așa cum ești, pentru că Dumnezeu nu face greșeli”.Lady Gaga sugerează că toți oamenii de pe pământ, indiferent de moralitatea lor, de păcatele lor, de răutatea lor, trebuie să se iubească așa cum sunt, acceptându-și răutatea ca fiind partea din ființa lor.
„De ești homosexual, bisexual, transexual, lesbi…ești pe drumul cel bun…”
Tot aici ea apare sub chipul unui personaj jumătate om – jumătate pisică, punând pe aceeași treaptă a creației omul rațional și animalul fără rațiune și cuvânt.

lady_gaga_wallpaper_2012_face.jpg

– selectie dupa un text de Ştefan Marinescu –

Anunțuri

Un gând despre &8222;Lady Gaga: sinistra marionetă a așa-zișilor „iluminați”&8221;

  1. daysuky zice:

    Si cu tot „satanismul” din melodiile ei, articolul care a fost scris foarte vehement impotriva ei, omite faptul ca tocmai in melodia „Born this Way” refrenul spune ceva de genul: I’m beautiful in my way, cause God makes no mistakes, I’m on the right track baby, I was born this way. De ce face referire la Dumnezeu, daca e satanista? Si mai spune si ca Dumnezeu nu face greseli. Ari fi putut sa zica „He makes no mistakes”, ca sa lase ambiguitate, dar face referire clara la Dumnezeu.

    Iar in melodia „Marry the night” (care ar fi trebuit tradusa casatoria cu noaptea, nu cu intunericul), acel „intuneric” poate fi privit ca propriul ei intuneric, cu care alege sa se uneasca, in loc sa se separe de el.

    Si parerea mea e ca in „Judas” ia peste picior biserica si toti cei asa-zisii crestini (cum e probabil si cel care a scris acest text) care se lauda cat de credinciosi sunt ei si cum respecta numele Domnului si de fapt il iubesc pe Iuda. Adica in particular, il tradeaza pe Dumnezeu („I’m just a holy whore” – holy in aparenta, whore in esenta). Vezi preoti pedofili, ca exemplu ;).

    Cat despre aparitie, daca nu poate sa iasa in evidenta prin fizic, alege sa socheze. Nu sunt fan al videoclipurilor ei, de fapt de cele mai multe ori aleg sa nu le privesc. Insa eu cred ca melodiile ei sunt mai profunde decat pare la inceput, chiar daca au aluzii si mesaje sexuale. After all, trebuie sa vanda cumva. E axata foarte mult pe latura comerciala, intr-adevar. Dar acest articol e mult exagerat din punctul meu de vedere si sunt in stare sa pariez pe orice ca autorul este „in love with Judas”, cum am spus si mai sus si ascunde multe schelete in sifonier (din engleza „hides skeletons in the closet” :P)

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s