Citat

MONDAY SEVEN! 12 – Hearts


“Inima in asfalt”-1

autor foto: Mihai Cretescu

“Inima in asfalt”-2

autor foto: Mihai Cretescu

“Inima in asfalt”-3

autor foto: Mihai Cretescu

Inima de piatra (la propriu 😉 )

Just heart…

Inima pe cer

A girl with a Big heart

Este doar blogging interactiv!Alege si publica intr-un articol, 7 fotografii  care te-au impresionat cel mai mult in saptamana ce tocmai a trecut, ataseaza cate un cuvant pentru fiecare fotografie publicata in functie de ceea ce-ti sugereaza tie fotografiile in cauza si inscrie articolul la Monday Seven!

Schema e simpla:7 zile- 7 fotografii-7 cuvinte

Eu am folosit, insa, mai multe cuvinte… si un videoclip care mie imi place foarte mult! 😉 😀

8 gânduri despre &8222;MONDAY SEVEN! 12 – Hearts&8221;

  1. ellyweiss zice:

    Doamne! am cautat si eu clipul asta acum ceva timp…dar, sincer, am uitat cum se numeste…si a fost greu. Dar e un clip superb, o metafora minunata despre iubire, in general. Cum in fiecare zi fata avea atata iubire de daruit…si cum celor din jur asta le parea hidos…caci sufletul ei mare e materializat printr-o inima uriasa…dar vizibila…
    Iti multumesc din inima pentru postarea aceasta plina de „inimi” 🙂

    • Ma bucur din suflet ca ti-am facut o placere atat de mare. Pe mine m-au inspirat primele 3 fotografii, ce mi-au amintit de videoclipul acela superb! Si sa stii ca l-am cautat si eu ceva timp pe net pentru ca nu-mi aminteam nici numele interpretului si nici pe cel al piesei…

  2. Nu am mai vazut de ani de zile videoclipul asta, imi placea foarte mult, si imi place in continuare, ma bucur ca l-am regasit. 🙂

    P.S. Ma flateaza si maguleste aprecierea fotografiilor mele. 🙂

    • Ma bucur ca ai regasit si ti-a placut videoclipul!
      Cat despre fotografiile tale, adevarul este ca ai talent… si ar fi pacat sa-l irosesti! Asadar, ma astept si la alte postari, la fel de inspirate, pe blogul tau!

      P.S.
      Nu stiu daca ai nimerit intamplator pe blogul meu (;) ), insa eu ma bucur ca am descoperit blogul tau, chiar si cu acea singulara postare (care sper sa nu ramana asa…)!

Lasă un răspuns

