Citat

ZAMBITI, NU STRICA!


La un moment dat, Bula ajunge intr-o mare criza de bani. Se gandi sa mearga la vecinul lui evreu Itic si sa-i ceara 2 lei, ca imprumut pana la primavara.
Itic il asculta atent,apoi ii zise: Bine,iti dau 2 lei imprumut pana la primavara, dar imi lasi toporul ca zalog si la primavara imi dai 4 lei
inapoi,altfel nu ne invoim. E bine? Mai de voie mai de nevoie,intr-un final Bula se invoi. Lasa toporul ca zalog, luase banii,si da sa plece Insa Itic il striga:- Bai Bula! Ia fi atent la mine, la ce m-am gandit. La primavara stiu ca o sa-ti fie greu sa-mi dai inapoi cei 4 lei,intrucat iarna e lunga si grea,asa ca stii ce? Ia da tu acum 2 lei inapoi si la primavara iti mai
raman de dat decat 2 lei, ce zici, o sa-ti fie mai usor?
Bula se gandi putin,si recunoscu in sinea lui, ca Itic are dreptate,si ca uite e un vecin adevarat,asa ca se invoi, ii dete inapoi cei 2 lei,si pleca casa, ceva mai usurat. Insa pe drum tot calcula:
-Hmmm! Bani nu am,topor nu am, insa m-am ales cu o datorie de 2 lei, si totusi nu a fost nimic in neregula.
 
MORALA: Acelasi Itic ne dadu si noua Romaniei imprumut de atatea ori, numai ca acum se numeste FMI!
–––––––––––––––––––––––
Itzik si Strul isi deschid cate o bacanie, vizavi unu’ de altu’.
Itzik isi pune un afis in geam: „ZAHAR – NUMAI 13 lei/kg”.
Strul isi pune si el: „ZAHAR – NUMAI 12,90 lei/kg”.
A doua zi Itzik isi pune altu’: „ZAHAR – NUMAI 12,50 lei/kg”.
Itzik, super-exasperat, trece strada, intra la Strul in magazin si incepe sa tipe:
– Ba, daca o mai tinem mult asa, dam faliment. C-am ajuns sa vindem zaharu’ cu 20% mai ieftin decat il cumparam!
Strul se uita calm la el si-i zice:
– Poate tu dai faliment! Ca eu n-am zahar…
***
La 9 barbati din 10 le plac femeile cu sani mari. Celui de-al zecelea ii place de ceilalti 9.
***
Culmea lenii: sa te insori cu o tipa deja insarcinata.
***
Cum iti dai seama ca esti obez? Stai pe plaja, la soare, vin tipii de la GreenPeace si incearca sa te traga inapoi in mare.
***
A aloca bani pentru lupta impotriva coruptiei este acelasi lucru cu alocarea de vodca pentru combaterea alcoolismului.
***
***
– Alcoolul ucide.
– Si ce? Apa te face nemuritor?
***
– Sunteti ginecolog?
– Nu, dar as putea arunca o privire.
***
Erau doi reni (cei doi reni ai mosului). Unul era numai coaste. Celalalt era numai coarne.
De aceea, pe unul îl chema Costel. Si pe celalalt – Cornel.
***
O femeie la vreo 30 de ani, dupa ce si-a rezolvat treburile în capitala de judet, voia sa ajunga acum acasa si nu mai avea bani. Se
apropie de un taximetrist si îi spune:
– Uite, tre’ s-ajung si eu în Trescovenii de Sus, dar nu am bani…
Cum ajungem acolo, ne socotim noi.
– Bine, las’ ca ne socotim noi pe drum!, zice taximetristul.
Dupa vreo ora, opreste taximetristul pe un câmp, ia o patura din portbagaj si o asterne pe lucerna. Femeia, ingrijorata, îi zice:
– Vai, dar nu pot sa fac asta, sunt maritata, am acasa doi copii!
– Si ce? Si eu sunt însurat, am femeie, am copii, dar am si 40 de iepuri de hranit, asa ca taci si rupe lucerna…
***
Bolnavul:
-Doctore, dupa operatia la amigdale ma doare rau de tot in spate, jos, spre mijloc…insuportabil !
-Eh, e normal, sa te doara putin – o vreme…. Ti-am scos un rinichi !
-Mie ? Dar eu n-aveam probleme cu rinichii !
-Oh, stiu, dar aveam eu o obligatie….
***
Ultimul tip de salut atunci cind vorbesti la mobil: „Buna seara – tie si ascultatorilor nostri”
***
Un individ a uns cu unt o felie de paine, dupa care a turnat niste dulceata. Din greseala, felia i-a cazut pe covorul cel nou, dar NU a
cazut cu fata unsa in jos.
Mirat, individul i-a scris lui Murphy sa-l intrebe cum a fost posibil asa ceva.
Dupa cateva luni de experimente, Murphy i-a trimis individului concluzia: “Felia a fost unsa gresit!”
***
Un tânăr medic ajunge într-o mică localitate pentru a-l înlocui pe un confrate ce urma să se pensioneze. Plin de bunăvoinţă, medicul mai în vârstă îi propune celui tânăr să-l însoţească în ultimele sale vizite, pentru a se familiariza cu viitorii pacienţi.
La prima casă, femeia care locuia acolo li s-a plâns că are greţuri şi se simte balonată. Fără să stea pe gânduri, medicul cel vârstnic i-a spus:
– Dumneata ai mâncat prea multe fructe. Ia tableta asta şi te vei simţi imediat mai bine”.
După ce au părăsit respectiva locuinţă, tânărul se minunează:
– Domnule doctor, cum aţi reuşit s-o diagnosticaţi atât de repede şi fără s-o consultaţi?!
– Nici nu trebuia, răspunse vârstnicul. După cum ai observat, am scăpat stetoscopul şi, când m-am aplecat după el, am văzut în găleata de gunoi o grămadă de coji de banană. Am fost sigur că din pricina asta se simţea rău femeia.
– Oau! Extraordinar! Permiteţi să încerc şi eu trucul ăsta la următoarea casă?
Zis şi făcut. Aici, femeia care i-a întâmpinat părea cam nesigură pe ea şi a început să li se plângă de faptul că au părăsit-o puterile şi se simte foarte extenuată.
– Munciţi prea mult în folosul bisericii. Răriţi activităţile parohiale şi veţi fi din nou în formă, i-a recomandat tânărul medic.
– Colega, cred că diagnosticul dumitale este corect. Cum ai ajuns la el? îl întreabă medicul vârstnic pe cel tânăr, după ce au părăsit casa.
– Ei bine, după cum aţi văzut, am scăpat şi eu stetoscopul pe duşumea şi, când m-am aplecat să-l ridic, am dat cu ochii de părintele paroh, care se afla sub pat.
*****************************************************************************************************************
Incendiu mare la un spital. Ca de obicei, sosesc operativ SMURD-ul și pompierii. Acționează organizat, se luptă cu flăcările, dar îşi fac treaba profesionist, sting incendiul și intervin pentru salvarea persoanelor aflate în pericol.
La urmă, șeful formației raportează managerului de spital:
– D-le Doctor, operaţiunea a fost încheiată cu succes, au fost salvaţi aproape toţi, … doar la subsol, din cele trei persoane inconștiente găsite acolo, doar două am reuşit să le resuscităm, dar una… din păcate, a murit. Ne pare rău !
Doctorul:
– Băi, sunteţi nebuni? Pai la subsol se află doar morga !
*******************************************************************
O cercetare recentă a descoperit că bărbatul este fiinta cea mai nefericita, pentru că:
1. El are ţâţe fără lapte, ouă fără coajă, cocoşel fără aripi şi sacul fără bani.
2. Dacă o pocneşti, se cheamă maltratarea femeii.
Dacă te pocneste ea, e autoapărare.
3.Dacă iei o decizie fără să o întrebi, eşti nesimţit.
Dacă ea ia o decizie fără să te consulte, e femeie emancipată.
4. Dacă îi ceri să facă ceva ce nu îi place, e dominare masculină.
Dacă te roagă ea, îi faci o favoare.
5. Dacă apreciezi formele unei femei şi lenjeria sumară, eşti pervers.
Dacă nu, eşti homo..
6. Dacă-i oferi flori, urmăreşti ceva.
Dacă nu, eşti măgar.
7. Dacă eşti mândru de realizările tale, eşti plin de tine.
Dacă nu, eşti lipsit de ambiţie.
8. Dacă o doare capul, e obosită.
Daca te doare pe tine, n-o mai iubeşti.
9. Dacă vrei să faci dragoste prea des, eşti obsedat.
Dacă nu, ai pe altcineva.
…..Şi vă mai întrebaţi de ce mor bărbaţii mai repede
Lasă un răspuns

