Cannes Summit…body language


– Bunaaa. Criza? care criza?– Nu langa mine, nu, nu!
– Draga, eu sunt Sarkozy nu DSK

– Nu mai are 17 ani da nu-i rea…Si poate are ceva banuti pusi deoparte…

– Bine, treaca, dau mana si cu tine. N-ai bani deci pa, ma duc la chinezi

– B.O: Al tau cat e? (deficitul) Al meu cam atat.
– A.M: Cam asa..
– D.C: poate nu ma ntreaba si pe mine…
– N.S: Unde-s chinezii aia?

– Nu mai rade ca te pleznesc!

– S.B: Am vazut niste fetite bune pe la summitu` asta -:)
-D. C: Il salvam ori ba?
– A.M : Ma mai gandesc

– Ce umbli, ma, asa tantos?

– Ba Sarkozy ti-am zis ca te aprinzi prea repede…

– Mi-au stricat grecii astia tot summitu`!

– La ce hotel stai aci la Cannes ? :))))

– Nu te suport, ba, nu te suport!
– Plange ala micu noaptea, asa-i? Te inteleg…

– Mama, ce misto e la summitu` asta!

– Oare cati bani scot pe el daca-l vand? Scot juma` de Spania din criza?

– N-am cum! Daca n-am cum?!
– Te ia mama naibii!

– Esti la mana noastra 😀

– Mi-au scris chinezii. N-au bani :((((

– Lasati chinezii, tot la mine ajungeti!

– Mi-e frica de ea!

– Nu pricep nimic din ce scrie aici… Oare cand e after party-ul?

– Daca vindem asta scoatem bani frumosi pe el.
– E mostenire de la bunica!

– Sefu, daca ne cer astia cifrele pe bune?
– Nu aratati nimic!

Un gând despre &8222;Cannes Summit…body language&8221;

Lasă un răspuns

