Citat

„De ce (iubesc)?”


1.    De ce iubesc luna ianuarie?
  • Anul Nou – un nou inceput;
  • este luna lui Eminescu.

2.    De ce iubesc strazile cu nume de poeti?

  • iubesc poezia;
  • ma simt ca ” străinul ce trece pe străzi purtând nume de sfinţi ce au scris în grai omenesc”  (Vasile Munteanu);
  • mai sper ca macar la anul, la 30 de ani de la moartea poetului, Piata Amzei sa devina Piata Nichita Stanescu.

3.    De ce iubesc fulgii de nea?

  • ii privesc prin ochii mezinei mele si-mi amintesc de copilarie
4.    De ce iubesc  propozitiile care nu contin negatii?
  • sunt pozitive;
  • sunt optimiste.
5.    De ce iubesc ceasurile care opresc timpul in loc atunci cand e cazul?
6.    De ce iubesc un cap plin de idei?
  • ideile fac lumea sa mearga inainte;
  • „Un om poate muri, natiunile pot creste sau se pot prabusi, dar o idee traieste pentru eternitate” (Albert Einstein).
7.    De ce iubesc copiii care au fulare rosii?
  • ei mai cred in/si il asteapta pe… Mos Craciun.
8.    De ce iubesc forta de atractie?
  • Un fizician ii spune sotiei sale:- Draga mea, esti din ce in ce mai atragatoare!- Aiurezi! Tu nu vezi cat m-am ingrasat?!- Pai, tocmai! Cu cat creste masa, creste si forta de atractie…
9.    De ce iubesc pantofii care au in ei o intreaga poveste?
  • uneori, „dragostea (este) ca o pereche de pantofi” (Dan Teodorescu – TAXI)

10.    De ce iubesc soarele?

  • „Soarele s-ar stinge daca n-ar mai iubi nimeni.” (Victor Hugo)

Acest articol participa la Blog Power Editia 8 pe Most Wanted Blog.

*au scris pe aceasta tema, pana acum:

1. ALIVE – „De ce (iubesc)?” 2. De ce iubesc? – Cora Bogdan
3. De ce iubesc ? 4. Cel mai minunat blog- de ce iubesc
5. Blog Power 8 6. …de ce iubesc…de ce as iubi
7. Niste varzari!
6 gânduri despre &8222;„De ce (iubesc)?”&8221;

  1. Salutare. Ma numesc Emil Calinescu, autorul blogului http://emilstudentulminune.wordpress.com/ ! Cu ocazia concursului am dat de blogul tau! As dori sa stiu daca te tenteaza un link exchange cu al meu blog, avand in vedere ca chiar mi s-a parut interesant si „de citit” al tau blog!
    In cazul in care raspunsul e afirmativ, as dori sa stiu cum doresti sa te trec! De asemenea, eu as dori sa fiu trecut „Drd Emil Calinescu”! Multumesc! Weekend placut!

    • Ce sa spun, eu nu fac astfel de „schimburi” (atunci cand imi place un blog si doresc sa-l urmaresc, il trec pur-si-simplu in Blogroll, fara macar a anunta autorul). Va trebui, asadar, mai intai sa vizitez si sa fiu atrasa de blogul tau, pentru a te trece apoi in Blogroll… Iar daca aceasta din urma se va intampla, promit sa-ti dau de stire!

Lasă un răspuns

