Citat

hi hi hi


Un preot se despartea de parohia sa dupa multi ani de slujire. Pe langa masa de adio, enoriasii s-au gandit sa-i faca si un cadou. Ca peste tot, a fost invitat si un politician sa spuna cateva cuvinte si sa-i inmaneze cadoul. Dar, ca toti politicienii, a intarziat si atunci parintele s-a gandit sa umple timpul cu un discurs.

– Prima mea impresie despre parohia aceasta mi-am facut-o cu ocazia primei spovedanii. M-am gandit ca am fost trimis intr-un loc teribil deoarece primul care s-a spovedit mi-a marturisit ca furase un televizor, ca le-a furat banii parintilor, ca a mai furat si la locul de munca, pe langa faptul ca avea o aventura sexuala cu sotia sefului. In unele ocazii facea trafic si vanzare de droguri. Si la urma a zis ca i-a transmis o boala venerica sorei sale. Am ramas inmarmurit… stupefiat… si foarte speriat! Dar dupa aceea am cunoscut lume care nu semana deloc cu acest individ. Mai mult, pot sa spun ca a fost o parohie de oameni responsabili, cu valori morale, credinciosi, si ca am trait aici ani minunati!
In acest moment soseste politicianul, asa ca l-au chemat repede sa ia cuvantul. Dupa ce s-a scuzat pentru intarziere a inceput astfel:
– Niciodata n-am sa uit cand a venit parintele in parohie… De fapt, am avut onoarea sa fiu primul care s-a spovedit la el…
************************************************
O blonda atragatoare din Irlanda, ajunge la un Cazinou. Parea un pic bauta si a pariat 20.000 Euro pe o singura mana de zaruri.
In acelasi timp spuse: „Sper sa nu va deranjez, dar simt ca am mai mult noroc daca sunt complet dezbracata”.
Asa, isi scoase toate hainele, arunca zarul si striga „Haide! haide! Ca mami are nevoie de hainutze noi!”
Cand zarul s-a oprit, incepu sa sara si sa strige „Da! da! Am castigat!!!”
A imbratisat angajatii, pe fiecare din jucatorii de langa ea, incaseaza banii, isi ia hainele si pleaca repede.
Toti au ramas cu gurile cascate.
Intr-un final, unul din angajati intreaba: „Ce numar a iesit?”
Celalalt raspunde : „Nu stiu, m-am gandit c-ai vazut tu!”

MORALA…
Nu toti irlandezii sunt betivi…

Nu toate blondele sunt proaste…

Dar barbatii… sunt toti la fel!
************************************************
Întorcându-se de la coasă cu căruţa plină, Vasile îşi mâna de zor calul. În faptul serii fiind, îşi biciuia bidiviul din ce în ce mai tare.
La un moment dat, sătul de atâta cotonogeală, calul se opreşte în drum, se întoarce către Vasile şi, cu o privire plină de expresivitate, îi spune:
– Măi, Vasile, dă-o mă-n aia mă-sii de treabă! Dai în mine ca într-o vită. Nu te gândeşti că sunt şi eu din carne, că simt fiecare lovitură şi sufăr enorm. Ce dracu’, mă Vasile!
Auzindu-şi calul vorbind, îngrozit, Vasile aruncă hăţurile din mâini şi o rupse la fugă peste fâneţe livid la faţă. Credinciosul lui câine îl urmă îndeaproape.
La un moment dat, obosit, Vasile se opri şi se aşeză pe o piatră. La scurt timp sosi şi câinele care, gâfâind, îi spuse:
– Bă, Vasile, să fiu al dracului, ce m-a speriat calul ăla când a început să vorbească.
*************************************************
Un vânător intră într-un magazin de profil.
– Pantaloni de camuflaj aveţi?
– Avem, dar nu-i găsim!
O voce disperată la telefon, la ora 5 dimineaţa:
– Alo! Salvarea?
– Da.
– Veniţi repede căci în curte e un nebun care sună din goarnă şi ne înnebuneşte pe toţi.
– Imediat, daţi-ne adresa!
– UM 04032
****************************************
Cercetătorii britanici afirmă: „Până în 2050 vom fi 10 miliarde”. Ce tâmpenie Cine dracului are nevoie de 10 miliarde de cercetători britanici?!?
********************************************************
– Şi ce să fac acum cu amenda? întreabă şoferul pe poliţist.
– Păstraţi-o bine undeva, când aveţi zece bucăţi primiţi o bicicletă.
**********************************************************
Când Dumnezeu a creat căsătoria, i-a promis femeii, că va găsi un bărbat, ideal, în orice colţ al Pământului. După aceea, Dumnezeu, a făcut Pământul…rotund!
************************************************************
– Ionuţ, eu voi pleca câteva zile de acasă, spuse tatăl băieţelului său. În absenţa mea, tu vei fi bărbatul în casă.
– Bine tată, dar întoarce-te repede, nu-mi place să spăl vasele.

**************************************************
Vă spun o treabă… Nu-i atât de dificil să găseşti femeia visurilor tale. Dificil e s-o ascunzi de nevastă!

**************************************************
– Este clar că cei mai proşti bărbaţi au întotdeauna cele mai frumoase soţii, spune soţul soţiei sale.
– Vai, dragă, dar mă flatezi cu complimentele tale, i-a răspuns zâmbind soţia.

*********************************************
– Căsătoria este o LOTERIE?

– Nu, la LOTO se mai şi câştigă!


2 gânduri despre &8222;hi hi hi&8221;

Lasă un răspuns

