Citat

Zambiti…


Auzul selectiv este un sindrom auditiv foarte raspandit la barbati, de cele mai multe ori acest sindrom este necunoscut de femei.

De exemplu cand o femeie spune:


Asculta, nu se mai poate cu dezordinea asta. Tu si eu o sa facem curatenie impreuna. Uite, toate hainele tale sunt aruncate pe jos, daca nu le bagam la spalat imediat o sa trebuiasca sa umbli in pielea goala. O sa ma ajuti ACUM si cand zic ACUM, inseamna imediat….

Barbatul intelege:

Asculta*…….Blablablablabla….*tu si eu* …..Blablablablabla…..*impreuna*…..Blablablablabla……*pe jos* …….Blablablablabla…..*.in pielea goala*…..Blablablablabla…….*ACUM*…….Blablablablabla….* imediat.!

Pana in ziua de astazi nici o terapie nu a reusit sa vindece aceasta slabiciune auditiva. Evident,barbati nu se concentreaza decat pe lucrurile esentiale

 

Ghicitoare:

Sa zicem ca lucrati intr-o “intreprindere” avand 736 de functionari si care, in 2010, a inregistrat urmatoarele date statistice:

Din cei 736 angajati:

– 17 au fost acuzati de violente conjugale

– 11 au fost acuzati ca au emis cecuri fara acoperire

– 35 au participat direct sau indirect la deturnari de fonduri, bancrute si falimentari frauduloase

– 16 au fost deferiti justitiei pentru diferite delicte prevazute in codul civil

– 32 au fost arestati pentru conducere in stare de ebrietate si alte delicte rutiere.

Ei acum ghiciti despre care “intreprindere” este vorba!

Cum, nu stiti?

Este vorba de… Parlamentul European!


Tatal unui baiat de 10 ani considera ca a sosit timpul sa-i dea fiului sau cateva notiuni despre sex. Ca urmare il intreaba daca stie ce fac animalele.Noi omoram timpul, dar el ne ingroapa!

-Nu vreau sa stiu, raspunde copilul izbucnind in plans. Promite-mi ca n-o sa-mi spui.
Derutat tatal il intreba care e problema.
-O, tata, suspina baiatul, cand aveam 6 ani mi-ai spus ca Mos Craciun nu exista; cand am implinit 7 a urmat discursul despre Iepurasul de Pasti, iar la 8 mi-ai spus ca nici Zana Maseluta nu exista! Daca o sa-mi spui acum ca adultii nu se f…, chiar ca nu mai am pentru ce sa traiesc!

Caut o fată sinceră, frumoasă, inteligentă, cu sani mari, sexy, cu aspect fizic plăcut, pentru o relaţie serioasă,… în fiecare miercuri seara!

– Se desfiinteaza FISCUL, striga fericit Vasile.
– Ei, na, de unde ai aflat?
– Adineauri am primit de la ei un plic pe care scria „Ultima instiintare”!!!!!!!!!!!!!!!!

Viaţa bărbaţilor este ca o zebră: blondă, brunetă, blondă, brunetă…
A femeilor – ca grădina zoologica: bou, magar, maimuta…

O blondă la doctor.
-Domnişoară, vă recomand nişte ultraviolete.
Blonda răspunde:
-Abia aştept, domn’ doctor! Am fost odată ultraviolată şi mi-a plăcut la nebunie!

Pe o plaja de nudisti:
-Domnisoara, stiti de ce am nevoie acum?
-Nu sunt oarba, văd!!!

Seara pe o bancă în parc, un băiat şi o fată. Tipul îi atinge în permamenţă spatele. În cele din urmă ea întreabă:
– Ce faci?
– Caut sânii.
– Sânii sunt în faţa!
– Acolo am căutat deja…..

Avocatul isi intreaba unul din viitorii clienti:
– Si aveti banii necesari pentru a va permite sa fiti aparat de mine?
– Da, am doua casete cu bijuterii.
– Bine, atunci sa vedem…De ce sunteti acuzat?
– De furtul celor doua casete cu bijuterii…

Un cuplu de tineri casatoriti au decis sa-si petreaca luna de miere la o pensiune izolata la munte.
S-au cazat intr-o sambata si n-au mai iesit timp de cinci zile. Ingrijorati de soarta lor, proprietarul pensiunii s-a hotarat sa vada daca n-au patit ceva. Asa ca a batut la usa si i-a intrebat daca sunt in regula.
– Suntem ok… traim din fructele dragostei !
– Asa mi-am si imaginat … dar v-as ruga sa nu mai aruncati pielitele in curte ca imi sufocati gastele…

– Cum se numesc oamenii care stau la coada?
– Oameni de rand…

Romania este tara in care portofelul coboara cu o statie inaintea ta.

Scrisoare de la profesoară catre părinţi:
„Dragi părinţi, vă rog să-l spălaţi pe Bulă! Miroase!”
Răspunsul:
„Stimată Doamnă! Bulă nu trebuie mirosit. Bulă trebuie învăţat!”

Un tip il intreaba pe Dumnezeu:
– Doamne, de ce toate fetele sunt draguţe, dulci, graţioase iar femeile sunt nasoale şi sâcăitoare……?
Domnul spune:
– Pentru ca pe fete le creez eu, iar femei le faceţi voi!

Si totusi dragostea a fost inventata de femei!
… Ca să nu aştepte până când barbatii vor aduna bani pentru sex!

Inseamna ca ai imbatranit atunci cand :
– tot ce mai functioneaza, doare
– ceea ce nu doare, nu functioneaza.

Fiind foarte meticulosi, englezii au statistici pe baza carora pot prezice cati oameni vor muri anul viitor. Pe de alta parte, insa, sicilienii pot sa precizeze si cateva nume…

Un tip se trezeste cu o mahmureala groaznica si vede scris pe perete: MAINE NU BEAU!
– Slava Domnului ca nu astazi!

Un tip se trezeste cu o mahmureala groaznica.

Merge la baie si privindu-si fata umflata si mototolita si ochii bulbucati spune:

– Pai cum sa nu bei cu faţa asta???

5 gânduri despre &8222;Zambiti…&8221;

Lasă un răspuns

