Stare

10 lucruri (relativ) simple pe care ai vrea sa le faci (via Hapi. Riverwoman)


Minunat articolul ( ca si blogul, dealtfel): vi le recomand din toata inima!

…lucruri simple: lasatul de fumat (de care s-a amintit deja si care ptr.mine se pare ca nu mai e simplu deloc!); sa dorm 8 ore/noapte; sa-mi sun prietenii si rudele mai des; sa nu mai iau acasa problemele de la serviciu; sa ma gandesc mai mult la propria-mi persoana; sa renunt la telefonul mobil, televizor si laptop in vacanta; sa ma joc in fiecare zi cu mezina mea de 5 anisori; sa le spun mai des celor dragi ca ii iubesc si pretuiesc; sa am curajul de a-mi schimba iar serviciul /profesia (n-am mai facut-o de 7 ani!), sa ma bucur mai des/mult de lucrurile simple din viata…

10 lucruri (relativ) simple pe care ai vrea sa le faci De ce le-am numit „relativ simple”? Deoarece faptul ca as vrea sa inot cu rechinii, adica delfinii printr-o insula exotica din Pacific intr-o zi in care nu sunt la ciclu, nu se incadreaza aici…………. 1. Sa ma vopsesc blonda. Cand stilistul meu a impins lucrurile suficient de departe am reusit sa seaman cu un hamster 2. Sa vad un concert (live)cu Lady Gaga. Nu sunt fan dar face un show extraordinar. 3. Sa fac un tratament cosmetic cu lipitor … Read More

via Hapi. Riverwoman

3 gânduri despre &8222;10 lucruri (relativ) simple pe care ai vrea sa le faci (via Hapi. Riverwoman)&8221;

  1. Eu te sustin sa-ti schimbi profesia:) Din cate am inteles nu e foarte greu sa gasesti un (nou) loc de munca in romania la ora actuala. Stiu ca joburile bine platite (sau macar decent platite) sunt rare dar nu merita sa te plafonezi si sa ramai intr-un loc care nu te multumeste spiritual
    Pana la urma, multi dintre noi petrecem jumatate din viata la serviciu……….

    • Multumesc frumos pentru sustinere!
      Despre cat de greu este sa gasesti un (nou) loc de munca in Romania, sincera sa fiu, nu cred ca vreau sa stiu! Am experimentat in acest sens, acum aproape 10 ani, dupa 2 ani de munca in Germania si crede-ma ca mi-a fost foarte greu! Iar pe atunci, in Romania se traia mult mai bine decat azi! Mi-a luat cam 2 ani, pe atunci, sa-mi gasesc actualul loc de munca – am lucrat in DE in 2000-2002 si am reusit sa-mi gasesc postul actual in iulie 2004, dupa aproape 1 an in care nu gasisem nimic si inca peste 1 an in care am schimbat vreo 6 locuri de munca (si nu din vina mea – fie nu aveam contract de munca, fie era pe durata determinata, fie aveam salariul minim pe economie, fie eram considerata over-qualified), in conditiile in care eram economista si aveam cativa ani lucrati in tara inainte de Germania)…

  2. Hm
    Depinde de oras. Uite, am tot urmarit bursa la cluj (bursa locurilor de munca)si am observat ca exista totusi o miscorare a ratei somajului fata de alti ani si o oferta cat de cat diversificata
    E adevarat ca depinde de postul pe care il doresti – catre unele joburi sunt multe oferte si catre altele aproape deloc
    Ei, ideea e sa cauti , sa studiezi ofertele si eventual sa te prezinti la un interviu sa vezi cum merge…..

Lasă un răspuns

