O poveste extraordinară !!!


Un om a murit.
L-a văzut pe Dumnezeu apropiindu-se, cu o valiză în mână…
– Fiul meu, e timpul să mergem…

Omul a întrebat:
– De ce aşa curând? Aveam atâtea planuri…
– Îmi pare rău, fiule… dar acum este momentul plecării tale.

– Ce ai în valiză?
– Ceea ce ţi-a aparţinut.

– Ce mi-a aparţinut? Vrei să spui, lucrurile mele, hainele, banii?
– Îmi pare rău, fiule, dar lucrurile materiale pe care le-ai avut nu ţi-au aparţinut niciodată. Aparţineau pământului.

– Atunci sunt amintirile mele?
– Îmi pare rău, fiule, dar acestea nu mai vin acum cu tine. Nu ţi-au aparţinut niciodată. Aparţineau timpului.

– … Atunci talentele mele?
– Îmi pare rău, fiule, dar nici acestea nu ţi-au aparţinut. Aparţineau circumstanţelor.

– Atunci prietenii mei, membrii familiei mele?
– Îmi pare rău, fiule, dar ei nu ţi-au aparţinut. Aparţineau drumului tău prin viaţă.

– Dar soţia şi copiii mei?
– Îmi pare rău fiule, ei nu-ţi aparţineau. Aparţineau inimii tale.

– Atunci trupul meu?
– Nici acesta nu ţi-a aparţinut vreodată. Aparţinea ţărânei.

– Atunci e sufletul meu?
– Îmi pare rău, fiule, dar nici sufletul nu ţi-a aparţinut. Sufletul tău îmi aparţinea Mie.

Atunci, omul smulse valiza din mâna lui Dumnezeu şi o deschise.
Era goală.

Cu o lacrimă de dezamăgire, omul îl întrebă pe Dumnezeu:
Nu am avut niciodată nimic?
– Ba da, fiule… Fiecare din momentele pe care le-ai trăit au fost numai şi numai ale tale…

Viaţa este doar un moment. Un moment care e numai al tău. Bucură-te în totalitate de el. Şi nimic din ceea ce crezi că-ţi aparţine să nu te oprească să faci asta.


Trăieşte-ţi viaţa acum !
Şi nu uita să fii fericit/ă !

Lasă un răspuns

