Urare-felicitare de Paste Fericit !


Bucuria vine din lucruri marunte. 
Linistea vine din suflet. 
Lumina vine din inima fiecaruia. 
Va doresc, cu drag, ceea ce imi doresc 
si pentru mine si pentru intreaga lume: 
sa ne traim viata din plin, cu tot ceea ce 
inseamna ea, si sa putem lasa sa se intample, 
in interiorul nostru, transformarea a ceea ce 
trebuie transformat,
in aceasta etapa a existentei noastre.
(www.damaideparte.ro)
____________________________________________________________________________________________________________

Preot ILARION ARGATU

(1913 – 1999)

„Iarta-ma, Doamne:

-pentru tot ce puteam sa vad si nu am vazut!
-pentru tot ce puteam sa aud si nu am auzit!
-pentru tot ce puteam sa simt si nu am simtit!
-pentru tot ce as fi putut sa inteleg si nu am inteles!
-pentru tot ce puteam sa constientizez si nu am constientizat!
-pentru iertarea pe care as fi putut sa o dau si nu am dat-o!
-pentru bucuria pe care as fi putut sa o traiesc si nu am trait-o!
-pentru Lumina pe care as fi putut sa o primesc si nu am primit-o!
-pentru viata pe care as fi putut sa o ocrotesc si nu am ocrotit-o!
-pentru visele pe care mi le-as fi putut împlini si nu le-am implinit!
-pentru necunoscutul in care as fi putut sa pasesc si din teama, nu am indraznit sa pasesc!
-pentru iubirea pe care as fi putut sa o exprim si nu am exprimat-o!
-pentru tot ce puteam sa creez bun si frumos si nu am creat pentru gloria Ta Doamne si a Imparatiei Tale. 

LUMINA INVIERII SA VA ADUCA IN CASA SI IN SUFLET

SANATATE, LINISTE SI BUCURII !

Un Paste Fericit !

https://i1.wp.com/caisj.ro/wp-content/uploads/2011/04/Iisus-r.gif



Lorelei 


Lasă un răspuns

