Hei tu… !


Da, tu …!

Hmmmmmmmmm, n-ai timp nici macar sa-mi scrii un mail, ceva??????????

Aaaa, te gandesti sa-mi scrii unul acum???????????

ce dragut din partea ta ………..

Hai, trimite-l, mi-e dor de tine…

Hmmmmmm, cat mai am de asteptat??????????

Ceee????????? nu mai e nevoie sa astept?? Wow….

😉 😉 😉 😉

Hmmmmm……inca astept!

Hei, te vaaad! Trimite-l urgent……….

Hei, nu incerca sa ma pacalesti……

Hmmmmmm, ai obosit ?…

Eu vroiam sa-ti spun ca:


Fiecare moment dintr-o zi are propria sa valoare
Dimineata aduce Speranta
Dupa amiaza aduce Credinta..
Seara aduce Iubirea….
si
Noaptea aduce Odihna…


Iti doresc sa le gasesti pe toate in fiecare zi!

Lasă un răspuns

