Simetrie (via Rokssana’s Blog)


iti multumesc pentru ca mi-ai amintit de Marin Sorescu, un lord al poeziei!

simetrie Mergeam aşa, Când deodată în faţa mea, S-au desfăcut doua drumuri : Unul la dreapta, Şi altul la stânga, După toate regulile simetriei. Am stat, Am făcut ochii mici, Mi-am ţuguiat buzele, Am tuşit, Şi-am luat-o pe cel din dreapta (Exact cel care nu trebuia, După cum s-a dovedit după aceea). Am mers pe el cum am mers, De prisos să mai dau amănunte. Şi după aceea în faţa mea s-au căscat două Prăpăstii : Una la dreapta Alta la stanga. M-am aruncat î … Read More

via Rokssana’s Blog

Lasă un răspuns

