Cinci trucuri pentru a slăbi rapid



Persoanele care vor să scape rapid de surplusul de kilograme au la dispoziţie o mulţime de strategii şi diete. Cu toate acestea, experţii în nutriţie afirmă că nu toate regimurile de slăbit se potrivesc tuturor, mai ales că organismul fiecăruia diferă, iar cauza îngrăşatului nu este aceeaşi. Specialiştii citaţi de site-ul shine.yahoo.com au analizat mai multe diete şi au găsit cinci sfaturi general valabile pentru a scădea în greutate.

Potrivit acestora, dacă regulile sunt urmate întocmai, efectele nu vor întârzia să apară.

Renunţă la gustările sărate. Nutriţioniştii precizează că sărăţelele, biscuiţii, floricelele şi chipsurile îngreunează procesul de slăbire datorită faptului că accentuează efectul de retenţie de apă. Specialiştii recomandă înlocuirea alimentelor sărate cu migdalele.

Un studiu realizat în California a scos la iveală faptul că persoanele care au mâncat migdale au slăbit în jurul taliei cu aproape 50% mai mult decât cele care nu au mâncat, deşi numărul total de calorii arse zilnic era acelaşi. Concluzia specialiştilor a fost că aceste fructe asigurau senzaţia de saţietate pe o perioadă mai mare de timp.

• Include cât mai multe fibre în dietă. Potrivit experţilor, fibrele sunt digerate mult mai greu decât carbohidraţii, iar când digestia se realizează mai încet este redusă şi eliberarea de glucoză în sânge. Asta înseamnă mai puţină insulină secretată de pancreas şi, deci, mai puţină grăsime acumulată în zona abdomenului. Pentru ca rezultatele să nu întârzie să apară medicii recomandă să mâncăm cel puţin 25 de grame de fibre zilnic. Alimentele bogate în fibre sunt legumele, fructele, leguminoasele, orezul brun şi cerealele integrale.

• Nu renunţa definitiv la proteine. Nutriţioniştii susţin că aceste elemente nutritive ajută la scăderea nivelului hormonului numit grelină, responsabil cu mărirea poftei de mâncare. În plus, un studiu realizat în Danemarca a scos în evidenţă faptul că persoanele al căror regim zilnic era bazat pe proteine în proporţie de 25 la sută au reuşit să slăbească de două ori mai mult decât persoanele a căror dietă cuprindea doar 12 la sută proteine.

• Evită îndulcitorii artificiali. Specialiştii atrag atenţia asupra faptului că îndulcitorii nu sunt indicaţi atunci când vrem să scăpăm de surplusul de kilograme. Aceste produse sunt recomandate persoanelor bolnave de diabet, al căror organism nu poate asimila zahărul. Îndulcitorii artificiali pot avea de două ori mai multe calorii decât zahărul.

• Masa zilnică nu trebuie să depăşească 1.800 de kilocalorii. Nutriţioniştii recomandă să citim cu atenţie eticheta produsului şi să alegem produse cât mai slabe din punct de vedere caloric, mai ales dacă suntem o persoană sedentară. Un truc esenţial constă în eliminarea un singur aliment caloric pe care îl consumi în mod frecvent, cum ar fi dulciurile, prăjelile, alcoolul sau preparatele de tip fast-food, care nu implică şi privarea organismului de nutrienţi.

(Sursa: http://www.gandul.info– 28.01.2011)

Anunțuri

Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s